BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 20 Januari 2012

TAHUN 2012 ...MASIH BELUM TERLAMBAT...


ASSALAMUALIKUM...
Alhamdulillah sudah masuk tahun baru dan pembaca Pk mudahan terus setia dengan n3 bolg ini. Ana harap tidak terlambat untuk ana menucapkkan selamat tahun baru kepada pembaca-pembaca PK yang di kasihi..sudah lama ana tidak menulis dalam blog ini. lebih-lebih lagi musim peperiksaan yang menghangatkan musim sejuk di bumi mesir ini. Alhamdulillah ana sudah selesai peperiksaan semster ini. doakan semoga kami pelajar mesir terus berjaya dan membawa pulang ilmu yang mumtaz ke bumi tercinta..

Kita juga tidak terlambat untuk tajdid niat kita semula apa tujuan kita hidup didunia ini. Ramai yang gagal dalam memperjuang niat yang dia tanam dalam diri. Apa niat kita dalam pelajaran, untuk ambil peperiksaan. adakah semata-mata untuk mendapat mumtaz yang boleh kita bangga-banggakan,dan untuk kebanggaan ibu bapa sahaja??? sebenarnya ape tujuan hidup kita ini? kalau pelajar mesti nak capai kejayaan itu, klu sudah berkerja mesti untuk bantu keluarga.. kite mesti fikir sedalam- dalamnya ape sebenar-sebenar tujuan hidup kita di dunia ini.


Marilah kita sama- sama memulakan degan niat yang satu iaitu limardhotillah dan rahmat Nya. tidak terlambat untuk kita menukar niat kita melainkan apabila pintu taubat telah tertutup. ia akan sia-sia...

0 comments: